گزارش برنامه آبشار ایگل

تاریخ: ۹۳/۳/۳۰

سرپرست: خانم شیرخانی

افراد شرکت کننده: خانم وتر و آقای ابراهیم

دسترسی:  برای دستیابی به این منطقه باید از جاده اوشان به آهار در اواسط جاده به سمت چپ در راه فرعی مشخصی خارج شوید.

جاذبه‌ها: باغات گیلاس و آلبالو در ده ایگل – آبشار ایگل

آبشار ایگل در دامنه شمال شرق قله توچال واقع شده و از ارتفاع ۲۰۰۰ متری تا ۲۳۰۰ متری دارای باغات متعددی است و چشم انداز زیبایی دارد. در انتهای دره ایگل آبشار زیبایی نیز وجود دارد .

گزارش برنامه: ۷:۳۰ صبح حرکت از جلو تربیت بدنی صورت گرفت و ساعت ۸ به روستای ایگل رسیدیم. شروع حرکتمان از مسیر باغهای سرسبز و باصفا می‌گذشت و نهایتا بعد از ۱ساعت و نیم طی مسیر به آبشار رسیدیم و همان جا صبحانه را صرف کردیم. سپس از کنار آبشار پایین آمدیم و آبشار دیگری را که کوچکتر اما زیباتر است، مشاهده کردیم. به مسیرمان ادامه دادیم و دوباره پایین‌تر آمدیم. اینبار از داخل باغ کنار آبشار که مسیر مشخصی دارد عبور کردیم و به آبشار دیگری که بسیار زیبا بود برخورد کردیم. مسیر برگشتمان از کنار رودخانه‌ای می‌گذشت که مسیر فوق العاده زیبایی بود و گلهای زیبای گلپر در اطرافمان خودنمایی می‌کردند. ساعت ۱ برنامه به پایان رسید و به سوی لواسان به راه افتادیم.